mandag 2. desember 2013

Juleutstilling for 4Sound


Musikkbutikken 4Sound, som jeg leier kontor og scene av, spurte om jeg kunne hjelpe dem med jule-vindusutstillingen deres. Det ville jeg selvfølgelig! :)


Så jeg skaffet en haug med planker, julegavepapir og papir-snøkrystaller... og masse pakketeip! Plankene skrudde jeg sammen til to store rammer som jeg pakket inn i gavepapir og dekorerte med snøkrystaller. Inni rammene ville jeg vise fram to fine gaveidéer fra butikken: Gitar og keyboard.


Og resultatet ble slik...


...og slik, for to av vinduene som vender ut mot en gate med mye biltrafikk.  



I et annet vindu i samme gate pakket jeg inn en ukulele som jeg stilte ut sammen med gaveesker. 


I vinduene som vender inn mot veita (trøndersk for bakgate) hang jeg opp en (stor!) tradisjonell papirjulestjerne og lysende snøkrystaller. 

God musikk-jul! :)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar! :)