fredag 11. mars 2011

BertaSofie på Sukker!


Nå finnes BertaSofies design på en helt ordentlig fysisk butikk! 
Fra februar ble jeg med i Sukker, en fantastisk designbutikk full av skatter, som ligger på Bakklandet i Trondheim.

Butikken drives av en gjeng med kjempedyktige designere og formgivere fra trondheimsområdet, de fleste med utdannelse og jobb innenfor klesdesign, illustrasjon, grafisk design, keramikk, industridesign, smykkedesign og lignende. I butikken presenteres og selges de unike, selvlagde produktene. Så hvis du er i nærheten og trenger en gave eller noe morsomt til deg selv er dette plassen:)


Her er nettsiden til Sukker hvsi du vil vite mer. Akkurat nå er det et av mine produkter som ligger på forsiden, så det blir jeg jo litt stolt over... :)
Foreløpig selger jeg smykkeserien "Duggfrisk" i neonrosa plast og sølvbelagt metall (som du kan lese mer om på nettsiden min) på Sukker, men jeg er stadig inspirert, så nye produkter kommer snarlig..!


Hva er din skatt fra Sukker? Det vil jeg gjerne vite:)

1 kommentar:

  1. Min skatt, forutenom dine smykker? :-) Hmmm.... Syns de pynteputene er stilige jeg, særlig den lange hunden! Og så liker jeg noen av kjolene:-) Klem

    SvarSlett

Hei! Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar! :)