tirsdag 4. juni 2013

Endelig – bilder fra fotoshooten med Gunnhild Hasund!

Singer-Songwriter Gunnhild Hasund

Nå kan jeg endelig holde løftet jeg ga for leeenge siden om å vise fram resultatet fra fotoshooten med nydelige singer-songwriter Gunnhild Hasund! 
Se flere fine bildene under...

Singer-Songwriter Gunnhild Hasund

Vi hadde altså en fotoshoot med et helt fantastisk dream team, bestående av fotograf Cathrine Ruud, scenograf Karianne Barstad, make-up-artist Kristina Othelie Bjørnholm Farstad og undertegnende som kreativ leder og stylist i desember 2012. Og selvfølgelig Gunnhild som fokusert og utholdende modell.

Singer-Songwriter Gunnhild Hasund

Vi fikk låne Gamle scene på Trøndelag teater – en perfekt setting for å ta bilder i tråd med den visuelle profilen jeg hadde designet for Gunnhilds dramatiske musikk!

Singer-Songwriter Gunnhild Hasund

Ornamentering og dype kongelige farger er stikkord i Gunnhild Hasunds visuelle landskap, noe det var flust av på Gamle scene.

Singer-Songwriter Gunnhild Hasund

Karianne, som selv jobber på Trøndelag Teater, fikk låne flere typer håndvifter fra rekvisittlageret der. Tusen takk!

Singer-Songwriter Gunnhild Hasund

Noen av smykkene og klærne fikk vi låne av min gode venninne Berit Haltvik With på Teateratelieret. Tusen takk til deg også! 

Singer-Songwriter Gunnhild Hasund

Resultatet ble faktisk enda bedre enn jeg hadde håpet på. Nå gjenstår bare en skikkelig fest for å feire bra samarbeid og godt resultat!

 På nettsiden min kan du lese hva Gunnhild selv forteller om samarbeidet vårt, og hva vi jobber med ellers når vi ikke er på fotoshoot, i denne artikkelen. Takk for skryt, Gunnhild! Det er gøy å jobbe med deg! :)




1 kommentar:

Hei! Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar! :)