mandag 18. juni 2012

Overstått markedshelg


Da var helgas sommermarked på Lillevolden vel overstått. To dager med både sol og regn, varmt og hustrig, og enormt god stemning. Innholdsrik med andre ord! Hyggelig vertskap og initiativtagere var Lille Design. Bra tiltak, det liker vi:)
(Ta turen både neste helg og helga etter det hvis du har sjansen. Mer info her.)



Her er litt av utstillingsbordet mitt. Og i bakgrunnen ser du min hyggelige markeds-nabo, Ingrid, fra Ping og Peli, som sammen med Eli stilte med snasne fargerike barneklær.



BertaSofies neonfarga smykkeserie "Duggfrisk" vakte både oppsikt, beundring og forskrekkelse – ikke alle som vil (eller tør?) gå med så sterke farger :) 


Her er en annen av mine flinke og glade markedskollegaer: Lillejen lager schikkeli søt hårpynt til barn (og barnslige voksne?). Jeg ble helt nødt til å kjøpe en liten gave til en liten pike jeg kjenner...;)

Takk for en fin helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar! :)