torsdag 19. januar 2012

Bilder fra julemarkedet

Bedre sent enn aldri! Her er noen bilder fra Trondhjæmdesignernes eget julemarked i desember, hvor jeg stilte med BertaSofies fargerike plastsmykker. Mange hadde tatt seg turen til Byscenen i Trondheim sentrum, og det var veldig hyggelig å hilse på så mange fine folk og å få så mange hyggelige tilbakemeldinger! Så tusen takk til deg som var der! :)
 En nyhet som for første gang ble vist på markedet var disse hårspennene, som ble veldig populære!
En annen nyhet var disse øredobbene, som er mindre enn øredobbene jeg har hatt før (kanskje litt vanskelig å se på bildet) – en hyggelig nyhet for de som syntes at den gamle blomsten ble litt stor  :)
Med på utstillinga var selvfølgelig også BertaSofies plastjuvel-øredobber! Selv har jeg et par i hver farge, som jeg bruker hele tida!

Det er mye som skal på plass for å få til en god utstilling, av både belysning, duker, skilt, framvisningsdingser m.m., men alt i alt syns jeg at jeg fikk det godt til, og klarte å huske på nesten alt. Det hjalp også veldig på humøret å ha så kjekke utstillingsnaboer, som Ingrid Riddervold!  Takk også til Ellen for fine bilder!

2 kommentarer:

  1. Vakkert og delikat:-) Me love. Plastjuvelene er populære her i huset, både de gule, sorte og rubinrøde. Funker faktisk bra til både røffe, hverdagslige og pyntede antrekk, en virkelig "sikker stikker"!

    SvarSlett
  2. Så sant så sant! Bruker mine gule stadig og ofte! Har lagt til side juveler til meg selv, så jeg kan ha både sorte og røde, men de ligger foreløpig i skuffen og venter på tid!

    SvarSlett

Hei! Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar! :)