mandag 18. april 2011

Avkobling med fargeglade hårspenner


Etter å ha avsluttet et langt prosjekt med hardt arbeid måtte jeg gi meg selv litt avkobling og vitamininnsprøyting av sterke glade farger. Så for å tenke på noe helt annet laget jeg en hel serie av hårspenner med fargeglade treperler. Her er et lite utvalg:


Hjernen min ble veldig glad for å få slappe av med å leke med å kombinere farger og former. 


Øynene mine fikk massasje på både tapper og staver gjennom å fråtse blikket i alle regnbuens farger. 


Munnen min ble tilogmed sulten av å se på fargerike treperler som kunne minne om godteri, og noen av dem lignet på tyttebær og blåbær i lyngen..!

Trenger du også noen fargevitaminer? Noen av hårspennene finner du i butikken Sukker på Bakklandet.

2 kommentarer:

  1. Nyydelige! Nam!Nam!
    Ruthe:-)

    Ps! Enig med Ali, de ser ut som åmer. Kanskje de blir til sommerfugler etterhvert??

    SvarSlett
  2. Good idea! maybe the next ones should be butterflies!

    SvarSlett

Hei! Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar! :)