torsdag 9. oktober 2014

Mye å henge fingrene i


De siste månedene har jeg jobbet med et veldig spennende og modig prosjekt – en konsertforestilling som heter En reise mot håp, som har premiere (og foreløpig eneste forestilling) 12. okt kl 1800 i Vår Frue kirke, Trondheim.

Konsertforestillingen tar deg med på en nær og sann reise gjennom livet til en ung jente som aldri helt gir opp håpet. Tematikken er overgrep blant barn og ungdom, mens ønsket om å formidle håp er drivkraften bak hele prosjektet. Initiativtaker er Marit Louise Grønvik Barlaup.

På dette prosjektet har jeg ansvar for regi, scenografi og kostyme – så det er mye å henge fingrene i! Jeg er veldig stolt og takknemlig over å få jobbe med så mange dyktige og dedikerte folk på noe som oppleves som et såpass viktig prosjekt. På scenen møter du en danser, fem musikere og seks sangere – alle med store hjerter og høyt kunstnerisk nivå.

Nå gleder jeg meg til prøvene på lørdag – det blir gøy å se hvordan alt tar seg ut i sammenheng! Og så gleder jeg meg selvfølgelig veldig til premieren på søndag. Jeg lurer på hvordan publikum reagerer.

Hvis du vil komme er du selvfølgelig hjertelig velkommen! Kanskje vi sees?

Her kan du lese mer om En reise mot håp.
Her kan du kjøpe billetter.

Stor klem fra Kaja :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei! Så hyggelig at du vil legge igjen en kommentar! :)